*** pokud máte nějaký problém, nebo se chcete na něco zeptat zkuste nejprve projít témata na slovenském mazdím klubu, je možné, že právě tam naleznete odpověď ... ( zde je ještě odkaz přímo na moje příspěvky na foru mazdaklubu.sk ) *** pokud neuspějete tak mi zkuste písnout prostřednictvím tohoto formuláře, nebo přímo na servismazda@seznam.cz
***
________________________________________________________________
níže je taktéž znovuotevřeno místo, kde si můžete navzájem poradit - nechávám to zde pro vás k "volnému užití", přesto poprosím jen o věcné příspěvky ...
Komentáře
Přehled komentářů
Dobrý den, potřebovala bych poradit s jedním problém, mazda mi přestala topit- fouká pouze studený vzduch, přičemž teplota po zahřátí vozidla stoupá až do maxima H, když zastavím a kouknu se zda to vaří tak nic, nádoba na vodu je naprosto v klidu a fridex stále ve stejném množství. Prosím poraďte mi co by to mohlo být a jestli s tím můžu cca 60km ještě ujet (potřebuji to dopravit do autoservisu) Děkuji za všechny rady.
Mazda 626 zapalovaní
(marek, 20. 5. 2013 14:45)
Dobrý den můžete mi opravit zapalovaní na mazdu 626 V6 24V?. Pokud ano můžete se mi ozvat na email. djmarek@email.cz
Díky Marek Matějka
mazda mx3 aut.převodovka
(petr, 26. 3. 2012 20:37)ahoj mám problém s automatem.nejde zpátečka,a když zařadim N nebo R a i P tak je tam rychlost dopředu myslim 4.protože když to rozjedu tak to přeřadí nahoru o jeden stupen na 5. nevíty čím to může být díky všem
Potrebujem pomoc
(Patrik, 5. 1. 2012 20:16)Mám Mazdu 626 1994 a nefunguju mi nenej brzdové svetla. skusal som vymenit ziarovku a nic. poradte
POMOC
(ROBERT, 1. 6. 2011 12:14)Prosim muze mi nekdo poradit kde je umisteny palivovy filtr na mazdu 323 MRKACKA.dekuji
shema rozvodu 323F 1.5 16v r.96
(kiler-22_, 28. 4. 2011 13:51)zdar chlapi me staci kdyz mi nekdo posle schema casovani motoru uz sem to jednou davno delal ae schema sem ztratil kdyztak na mail ( jinraBraba@seznam.cz ) dik
Rozdělovač
(Tomáš Stejskal, 16. 4. 2011 18:22)
Dobrý den, mám mazdu 323f ba 2,0 v6. Po skratu z alternátoru mi bohužel přestala startovat. K rozdělovači jde proud, ale ten následně nehází jiskru. Ten rozdělovač má označení KF34 C . Mám doma jestě jeden z mazdy 626 2,5 v6 a ačkoliv do motoru i konektorů seděl dobře, tak bohužel také nejde. Ten má označení KL01 A. Chtěl jsem se zeptat zda bych Vám to mohl poslat a vy se to pokusil zpravit...? Auto stojí v Písařově u Šumperka. Pro rychlejší domluvu byste mi mohl poslat tel. číslo a já Vám zavolám.
P.S. Odkud jste? Na stránkácch jsem nenašel kontakt.
S pozdravem Tomáš Stejskal
+420 731 112 346
nevím jak to dělají ?
(standa.zelinka, 30. 3. 2011 2:56)dneska měl M- CX-7 v auto Laros v Ostravě na výměnu př.kotoučů s brzd.deskami a výměnou brzd.kapaliny, s vyvážením kol a výměnou kol na letní provoz...ve 14,30hod na tom začli pracovat a v 15,30 hod bylo vše hotovo...cena s 0.5 rok , za uskladnění kol-2550 kč...tak se dělaj peníze,ne ? špinavé pneu , ale práce jako v číně..., asi fa Mazda si buduje na průser... končím ve znač.servisu... pá pá
Dušení motoru
(Bohumil, 26. 2. 2011 19:35)Zdravím bdue to na delší psaní mám mazdu 323 sedan r.v. 1992 GLXi 1,6 16v 65kw a mám problem s motorem. Studene starty v pořádku ale jakmile se motor dostane na provozní teplotu tak pri seslapnutí plynu se zadusi buble a pak jede za 70% výkonu a to děla po každe ale jakmile nekde zastavím tak to bud chcipne nebo kolísají otáčky od300 az po 2000 kde se drží. Když ale začnu motor vtáčet do 5-6 tisic otáček tak to po chvíly přestane a motor běží zase bez problému. a teď co sme kvůli tomu měnil. Svíčky,kabely,váha vzduchu,filtry,škrtící klapka i s čidlem, čislo snímání teploty, zapalovácí cívku. Všechy díly byly s plně funkčního bouraného auta na zadek z Mazdy MX-3 se stejným motorem jako mám já. Děkuji za radu
Re: Dušení motoru
(Bohumil , 26. 2. 2011 19:38)ještě dodatek kromě svíček ty sou nové a čerpadlo jsme měl venku a vyčistil jsem to sítko ale nevím zda není už slabé čerpadlo. A nebo to bdue někdě v elektronice diagnostika nic neukázala
re.Světla
(admin, 30. 3. 2008 20:20)
vážení přispěvatelé, vzhledem k omezeným možnostem v této sekci "komentáře" a vzhledem k jeho zaměření na motorovou diagnostiku/elektroniku směřujte prosím veškeré jiné dotazy na místa pro toto nesrovnatelně vhodnější, např. "širokozáběrové" mazdí fórum
http://forum.mazdaklub.sk
...u světel je prvně nutno na regloskopu zkontrolovat správné nastavení sklonu(+ fci levelingu), dále pokud vím, tak žárovky jsou tam přes redukci - může zde být přechodový odpor ... no a v tom nejhorším případě ještě následně vlivem přehřátí a "odhoření" izolace (už jsem se s tím setkal) může dojít k zanesení " zakalení" čočky a tím ke snížení světelného toku...
Světla
(TOM, 30. 3. 2008 17:51)Ahoj chtěl bych poradit. Mám Mazdu Xedos6, 1.6 rv.95. Mám pocit že mi málo svítí světla, múže mi někdo poradit co s tíi? Díky Tom
re.Mazda
(admin, 28. 3. 2008 0:04)
obávám se, že bez konkrétního popisu co a jak měříte a jaké hodnoty kde naměříte atd. nebude snadné se něčeho dopátrat.
Původně jste uvedl, že jiskru dává, benzín tam jde a ECU je O.K. - pak, že nejde jiskra (zapal cívka její napájení, igniter i Vn kabel však máte vpořádku...hm...)a nakonec jste skončil u palivového systému s nic neříkajícím konstatováním, že má špatný tlak (vysoký /nízký resp. jeho hodnaota? ...) nezlobte se ale mám v tom naprostý "guláš" :o) Zkuste více zeširoka popsat svůj problém např. na http://forum.mazdaklub.sk , tam Vám třeba hned řeknou co chcete slyšet...
Mazda
(honza, 27. 3. 2008 21:24)ne tak bohuzel to co ste mi poradil bylo v poradku. Nemohl byste mi poradit co treba jeste s palivovou soust.?soustava ma spatny tlak.
re.Mazda
(admin, 22. 3. 2008 22:57)VN kabely jsou vpořádku, zejména ten mezi cívkou a rozdělovačem? Hodnoty do cca 10kOhm... původně jste psal, že jiskru to dává(krom jiného)... , takže pokud přeskakuje pouze slabá jiskra mezi elektrodami svíček a stejně tak i přímo na VN kabelu ze zapal. cívky (kdy na vzdálenost 1cm už nepřeskočí), pak bych to viděl na zkrat či průraz zapalovací cívky, nebo příp.závadu koncového stupně - igniteru v rozdělovači. Změřte, zda je vpořádku napájení(B+ na sv.15) a ohmickou hodnotu sekundáru a primáru zapal. cívky. Máte li možnost, rovnou odzkoušejte druhou z. cívku.
Mazda
(honza, 22. 3. 2008 21:59)nene.. je spatna jiskra.Kontakty ve vicku rozdelovace jsou vycistene.Vymenit svicky?nebo co jineho?
re.Mazda
(admin, 21. 3. 2008 22:16)o.k. a když dáte VN kabel od cívky a poté i koncovky ke svíčkám cca 1 - 1,5 cm od kostry je na tuto vzdálenost během startování vždy schopna spolehlivě přeskočit silná jiskra?
re.Mazda
(admin, 21. 3. 2008 7:53)Upřímě, všechno co píšu vychází z praxe a nezlobte se, nic osobního proti Vám, ale tvrzení, že to či ono je vpořádku už jsem slyšel docela dost a právě v ten moment je to pro mě to první co si pak musím v případě pochyb osobně ověřit... nenapsal jste jak je to s těmi svíčkami (zda jsou po startu suché, či mokré)to je důležité...
Mazda
(honza, 20. 3. 2008 23:16)Zajimava teorie dik. ale celej tento problem podle me vznikl z nadrze pac tam bylo vic nez trochu vody. Auto ma vicebodovy vstrikovani a kdyz jeste jezdilo tak se casto samo od sebe jakoby udusilo ale slo nastartovat..to sem myslel ze cerpadlo nasalo ten bordel. No a jednoho dne se udusilo uplne. od nadrze az po vstriky sem to vycistil a nic.. Co se tou vodou treba mohlo jeste rozbit???dik
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75
mazda 323f - přehřívání
(Monika, 11. 12. 2014 13:45)