Jdi na obsah Jdi na menu
 


závady ...

10. 5. 2010

Pokud máte podezření na potíže s těmito cívkami, je zde uveden odkaz na tuto serv. akci. servisní informace č.: 1092  Někdy je problematická okamžitá identifikace která z cívek je vadná, zejména pokud se vynechávání motoru projevuje nahodile, není trvalého charakteru a během diagnostiky se závada neprojevuje... Lze si zde vypomoci testem cívek za pomoci externího generátoru signálu... nutností je samozřejmě použítí prodlouženého jiskřiště ( např upravené zapalovací svíčky ) s minimální přeskokovou vzdáleností 10mm, ale ani tak se mi nepodařilo vždy problémovou cívku hned napoprvé identifikovat ...

 

******************************************************

 

ObrazekUpozornění : 

montáž turbodmychadla pro motory 1.6 HDI

katalogové číslo 49173-07506, používané ve vozech Citroen, Peugeot,

Ford a Mazda.  zdroj : http://www.pmnd.wbs.cz/TURBODMYCHADLA--NA-PRODEJ.html


U těchto motorů dochází k zanesení filtračního sítka, jež je umístěno v průtokovém

šroubu na

přívodu mazání turbodmychadla a sitka olejoveho čerpadla.

SITKO VYNDAT A VYMĚNIT NEBO VYČISTIT , MŮŽE DOJIT K

OPĚTNEMU POŠKOZENÍ TURBODMYCHADLA.

PŘI VYMĚNĚ TURBODMYCHADLA PROVEDEME:

1 Vzduchový filtr . VYMĚNIT

2 Vložka filtru oleje. VYMĚNIT

3 VYMĚNIT OLEJ

4 Vstupní vzduchová hadice turbodmychadla . ŘADNĚ VYČISTIT

5 Vstupní vzduchová přípojka turbodmychadla ŘADNĚ VYČISTIT

6 Sací koš olejového filtru. VYČISTIT

7 Turbodmychadlo. ZALIT OLEJEM PŘED MONTAŽÍ

8 Mazací potrubí turbodmychadla (opatřené 2 dutými šrouby a jejich těsněním).

KONTROLA PRŮTOKU

9 Vratné olejové potrubí. KONTROLA PRŮTOKU

*****************************************************

ObrazekCX-7 2,3 DISI "Direct Injection Spark Ignition" americká verze (automat)

.

projev závady: auto bez výkonu, občasné chrastivé zvuky při vytáčení motoru

závada:  prasklá hřídelka turba, v  tomto případě se nejedná o typickou závadu...

příčina závady:   ucpaná přívodní trubka tlakového oleje pro mazání a chlazení turbokompresoru (zcela zakarbonovaná v délce cca 1cm před přípojným holendrem k turbu)

Obrazek

 

***************************************************************

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA